WITH YOUR FEET IN THE AIR AND YOUR HEAD ON THE GROUND

Det här året fick väl inte världens bästa start på grund av vissa personliga anledningar, men man får tänka att detta är en del av livets gång. Men det har inte bara varit motgångar. Några positiva saker har ju också hänt, till exempel:
- vi har ändrat vårat schema, så sista terminen på gymnasiet blir skööön.
- jag har en fin pojkvän som jag har träffat ganska mycket för att ändå bo 30 mil från varandra.
- jag har snart en fungerande bil igen (har inte haft det på ett halvår typ)
- vårt projektarbete börjar gå framåt, sakta men säkert.
- jag lämnade ett cv på ett företag i hemorteni fredags, pratade bara en kort stund med en på kontoret och igår ringde han och sa att jag kunde räkna med att jag hade sommarjobb där - hur gött?!
- jag fick godkänt i matte D efter ett omprov, aldrig mer matte
- det är mindre än en månad kvar till min födelsedag, mitt sista år som tonåring

Kommentarer
Postat av: janette

fan vad götttt! du fick det då alltså? vare fläktan?

2012-02-08 @ 11:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0