DET VAR JU ETT TAG SEN...

Jaa, det var ju någon vecka eller två sen jag behagade att skriva här.. har inte riktigt haft något speciellt att berätta, så det har bara känts tråkigt!

Skolan är ju i full gång och det märks på den alltmer växande läxhögen och man längtar till fredag så fort man sätter sin fot i skolan på måndag morgon. Usch!

Gick och blev sjuk förra veckan. Jag stod ut hela förra veckan i skolan... men efter helgen som bestod av stockholmsbesök & den mest lugna kräftskivan någonsin(för min del, andra söp som svin) var jag hemma i måndags och tisdags... så jävla segt och man missar faktiskt mycket på bara två dagar känns det som...

Aja, har skolfoto imorgon så jag har duschat och tagit silvershampoo, målat naglarna och ska fixa ögonbrynen snart tänkte jag - kan ju åtminstone försöka se någorlunda mänsklig ut tänkte jag.


("söt" cam-bild sedan någon vecka tillbaka)



Om du bara visste hur varm jag blir inombors när jag hör din röst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0