SUNDAY

Jaha så har det redan blivit söndag igen... tiden går så himla fort, men det gör faktiskt inte mig någonting.
I fredags var jag bara hemma med föräldrarna och hade mys med räkor, chips och lite godis sen på lördagen blev det upp ganska tidigt för att åka till mormor och morfar, lördag kväll blev också lugnt och idag har vi haft lite släkt här hemma som har firat Albin i efterskott och fixat med ved. Lugn och skön helg.

Imorgon har jag bara vanlig skola till elva typ, sen ska jag på utbildning med kamratstödjarna, dock bara till två för då har jag tid hos um. Är lite nervös, ska sätta in en p-stav :S ska däremot lyckas stryka på någon bedövningskräm två timmar innan och så, lite rörigt tycker jag allt... men det blir nog bra när den väl sitter i! Sen på kvällen åker jag förhoppningsvis upp till min sötnos! Är ledig tisdag och onsdag för att jag och några klasskompisar ska på Red hot chili peppers :D

Nehe.. försöka plugga nu kanske... Hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0