WEDNESDAY

Sitter här och försöker göra klart en sjukligt tråkig samhällsinlämning om EU och är sugen på banana skids. Men godis blir det ingenting med för jag & framför allt min syster försöker köra med LCHF nu för att se om vi mår bättre :) Jag har alltid haft väldigt mycket sötsug, är verkligen ett litet kakmonster... så det blir det slut med nu, svårt dock!

Annars då, det var exakt en månad kvar tills sommarlovet igår.. sen bara ett år kvar.. sen högskola. Haha. Trean på gymnasiet är ju roligast i alla fall, så nu är det det roliga kvar bara! :) Man får stå ut med 3-4 prov till bara innan... och göra det bästa utav det. Det är många kurser som avslutas till sommaren och så.

Är sugen på att pierca mig igen förresten, men jag är puckad om jag piercar mig nu precis innan perioden av sol, bad och massor av alkohol börjar så jag får se fram emot en eller två piercingar + eventuell tatuering i höst/vinter istället. Det behövs ju faktiskt något att se fram till då med.

Nu ska jag sluta snacka skit som ändå ingen kommer läsa

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0