I WANNA DO BAD THINGS WITH YOU

Igår var jag och mammsen i Jönköping, köpte studentpresenter och jag smet iväg för att köpa mammas present också, hon fyller den tredje. Sen var det bara hem och vända, för sen åkte vi och kollade på balen i Tranås.. så fint trots det dåliga vädret. Sen på kvällen var jag inte så taggad på att festa, så jag var bara hemma.

Idag har jag mest tagit det lugnt, jag och mamma var ute och gick en timme typ, och nu försöker jag plugga matte.

Imorgon har jag bara en mattelektion där vi repeterar inför prov, så jag skippar den och åker in vid halv ett för körlektion, känns vettigare om jag ska vara ärlig!

Bara 5 vanliga skoldagar kvar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0