FUTURE

Är ute i riktigt god tid nu, men jag sitter faktiskt och läser om polisutbildningen nu, är lite småsugen faktiskt. Jag är självklart medveten om att det inte är det slappaste jobbet, varken fysiskt eller psykiskt.. men har sedan sjuan eller åttan velat bli brandman men då det inte blir så på grund av att det är sjukt krävande så har jag fått tänka om lite. Sen mamma sa för några veckor sen "Det är ju asbra Felicia, nu när du har läst historia med så kan du ju söka till polis" har jag tänkt "Jaa, varför inte?". Det är väldigt intressant, och jag skulle mer än gärna vilja bidra till ett bättre samhälle. Finns många man skulle vilja sätta bakom lås och bom, haha ;) Man kan ju läsa det först, sen läsa design eller något sen.. eller tvärtom - får se! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0