SERIOUSLY...

Jag är inte bra på det här! Har cirka 8 veckor kvar på sommarlovet, chillar och jobbar lite på Aneby Mekaniska(pappas jobb, hehe). Hade gärna haft ett seriösare jobb men det kommer ju det med, sen kommer jag ju jobba hela livet så! :)
Det har ju hänt lite sen sist om man säger så.. ska försöka sammanfatta lite.
Hade klassens dag och spelade paintpall(eller, jag tittade bara på).

Fick sommarlov och hade klassfest 14/6.

Min syster tog hem sin söta lilla rottweilervalp Disa.

Åkte till Stockholm och umgicks med en gullig kille några dagar.

Firade midsommar på landet med samma gulliga kille och några andra personer

och nu är vi framme på mitten av denna veckan.. som sagt två månaders ledighet kvar och jag klagar inte - livin' the dreeeam! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0