SÖNDAGSSNACK...

Helgen är redan slut, mycket trevligt julbord med familjen Tensén + Sebastian i fredags, sen massa mys resten av helgen! Sitter med det absolut sista plugget innan jullovet på tisdag nu! Det är en utvärdering/slutuppgift i estetisk verksamhet, så det är inte speciellt jobbigt heller. Måste dock plugga som fan på lovet med(är just nu underkänd i matte D, men har chans att göra ett omprov efter jul + har fysikprov någon vecka efter skolan börjar igen) men just nu försöker jag att inte tänka så mycket på det...

Imorgon är det dags för den årliga julshowen där min grupp på den estetiska verksamheten(dans) ska vara med som pausunderhållning. Vi ska dansa till en låt från filmen Slumdog Millionare, typ indisk stil fast lite "modernare". Är ganska nervös, men har för 1orna & 2orna på morgonen, sen det mest pinsamma på eftermiddagen - 3orna och ens egna klass liksom.. puuh. Men aja, det är typ som ett "slutprov" i dansen, så man kommer ju vara fokuserad.
Sen på tisdag är det avslutning och julmiddag. Ska bli kul! Har beställt klänning från nelly(en svart, som jag förmodligen kommer ha på nyår också) som antagligen trillar ner i brevlådan imorgon och passar bra! Har beställt ett par chinos från ellos, tröja, linne och byxor från monki och lite mer från nelly... shoppingbegäret gick inte att hindra - det var faktiskt flera månader sen jag handlade kläder, haha.
Nu ska jag sluta ordbajsa, cred till den som orkar läsa allt, men passar på att skriva mycket när jag inte bloggar så ofta!
Låten vi ska dansa till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0