ALLMÄNT TJAT

Redan onsdag idag, härligt. Hade luciafirande i måndags, som blev lite misslyckat... men vad kan man räkna med när man går i en klass med bara killar.. haha. Orkade inte gå till skolan igår, var verkligen inte bakis men kom hem vid sex på morgonen... Och idag hade jag mitt, förhoppningsvis, sista matteprov på gymnasiet! Ska inte läsa matte E, har haft det riktigt jobbigt med denna mattekursen.. så jag kommer bli helt överlycklig om jag får G nu(får nog reda på det imorgon). Nu börjar man faktiskt känna att jullovet är på G, flera inställda/slappa lektioner - ganska härligt. På måndag är det dags för årets julshow, och vi som har gått estetisk verksamhet nu under höstterminen ska vara med och dansa som pausunderhållning. Jag vet inte vad jag ska tycka om det, är nervös men det ska samtidigt bli kul att visa upp det vi har gjort.
Vad mycket text det blev nu... men så blir det när jag inte skriver så ofta. Kanske kan bli ändring på det ..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0