22

Har fixat det mesta av julstöket: granen är hämtad, godiset är gjort och julpyntet är framplockat. Fick nyss ett samtal av min fulla pojkvän som är på julbord, han sa att han inte var kapabel till att prata i telefon just nu men ändå ringde han mig, haha? Så knäpp är han, men söt ändå! Ska krypa ner i min nybäddade säng och kolla på How I met your mother, har börjat kolla från början.. har kollat på den serien på tv ofta men aldrig riktigt följt den, så tänkte börja med det nu. Ska upp tidigt imorgon och åka in till Tranås för att handla julmat och de sista julklapparna... jag gillar egentligen inte ens julen, men lite julkänsla börjar jag faktiskt få nu :)
Nostalgi på hög nivå, dessa sängkläder är typ femton år gamla, har haft dem så länge jag kan minnas, gulligt va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0