SISTA HELGEN I AUGUSTI

Spenderade min helg med Sebastian, kan väl inte påstå att vi har gjort så mycket mer än att umgås.. man får ju passa på de få tillfällena som ges. Och som det ser ut nu så ska jag åka upp till Stockholm de två närmaste helgerna. Inte mig emot, har fattat tycke för den där staden, haha :)
Men att det redan är måndag imorgon igen är ju mindre omtyckt! Har inte så mycket på g, skolan tar ju upp mycket tid och sen ska jag väl försöka komma igång med träningen igen(verkligen på tiden..)
Jag ska nog inte sitta här och ordbajsa längre, utan slänga mig i duschen sen bums i säng - klockan står på 05.40 imorgon, usch!!

Kommentarer
Postat av: janette

ska du dit nästa helg med? :)

2011-08-28 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0